marți, 23 august 2016

Comunicarea intre receptie si compartimentele prestatoare de servicii suplimentare

Majoritatea hotelurilor au dezvoltat un sistem complex de servicii suplimentare pentru a veni in intampinarea celor mai diverse solicitari ale clientilor. Structura serviciilor oferite difera de la un hotel la altul, fiind determinate de tipul de unitate, destinatia, dimensiunea si categoria de incadrare. Serviciile pot fi prestate de hotel sau de firme specializate carora li s-au inchiriat spatii in incinta hotelului.
Servicile cel mai frecvent oferite sunt cele de:
  • Tratament (balneo-fizioterapeutic sau de medicina alternativa)
  • Agrement si animatie
  • Inchirieri (articole sportive)
  • Igiena (frizerie-coafura-cosmetica-manichiura-pedichiura)
  • Fitness si wellness
  • Transport
Din partea prestatorilor, presupune comunicarea:
·         Programului de functionare
·         Structurii si a specificului serviciilor oferite
·         Conditiilor de acces si a tarifelor practicate
Obs :
Ø  Incasarea contravalorii acestor servicii se poate face direct de catre prestatorul de servicii sau prin receptie

Ø  Daca incasarea se face prin receptie, se elibereaza clientului un document care sa poata fi prezentat in momentul accesului in spatiile prestatorului de servicii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu